Hyväntekeväisyyskonsertti to 13.3.2014

Uskelan rotaryklubi järjestää Salon nuorten pajatoiminnan tukemiseksi ja Polion poistamiseksi maailmasta, torstaina 13.3.2014. klo 19.00 Kulttuuritalo KivaKulttuuritalo Kiva

Ohjelma:

19:00 – 19:10  Tilaisuuden avaus, Jarkko Merilä, presidentti, Uskelan Rotary-klubi
19:10 – 19:40  Salon seudun veteraanilaulajien ja Salon Keskustan koulun Canterino-kuoron yhteisesitys
19:40 – 20:00  Väliaika
20:00 – 20:30  Kimmo Hovila & Pertti Riikonen, Henry Theelin tunnelmissa
20:30 – 20:40  Päätössanat, Hannu Määttänen

Tilaisuuden juontaa Hannu Määttänen

Salon seudun veteraanilaulajat on sekä Salon Seudun Veteraaniyhdistyksen että Salon seurakunnan mieskuoro. Se perustettiin 21.5.1992, jolloin kuoron johtajaksi ja säestäjäksi valittiin kanttori Martti Räisänen. Hän on toiminut johtajana koko kuoron olemassaolon ajan, viimeiset vuodet kanttorityttärensä Sannan avustamana. Huomattavan osan kuoron lauluista Martti Räisänen on säveltänyt itse tunnettujen runoilijoiden sanoihin. Kuoro on julkaissut kolme äänitettä, ”Isänmaa” v. 2002, ”Sininen risti” v. 2007 ja ”Vapauden liekki” v. 2012. Viimemainitussa on mukana myös Salon Keskustan koulun musiikkiluokkien Canterino-kuoro.

Konsertin tuotto menee seuraaviin hyväntekeväisyyskohteisiin:

Salon nuorten pajatoiminta

Nuorten työpajatoiminta on tarkoitettu 15-25 –vuotiaille nuorille, jotka ovat ilman opiskelutai työpaikkaa. Pajatoiminta tarjoaa mahdollisuuden työelämän ja arjen harjoitteluun sekä oman tulevaisuuden suunnitteluun
omista tarpeistasi lähtien. Pajajakson aikana tukena ovat työpajojen valmentajat sekä yksilövalmentaja.

Polio Plus

Rotaryn kautta aikojen mittavin humanitaarinen ohjelma on vuonna 1985 käynnistetty PolioPlus, jonka avulla polio on lähes kokonaan hävitetty maailmasta. PolioPlus-ohjelmaan on vuosittain käytetty yli kolmannes Rotarysäätiön hyväntekeväisyyteen myöntämistä varoista. Polio on rampauttava tarttuva virustauti. Alle yhden euron rahasummalla kyetään rokottamaan lapsi tätä tautia vastaan.

Lippujen ennakkomyynti Uskelan klubin jäseniltä ja tiedustelut esim. siv.ilola@rotarysalo.fi, jarkko.merila@rotarysalo.fi tai torsti.poutanen@rotarysalo.fi

Logot