Vesireppu lahjoitus Teijon kyläkouluun 26.8.21

26.8.21 itämeripäivänä Salon Rotary Klubi lahjoitti vesirepun Teijon kyläkoululle.

28. elokuuta on Luontopäivä, jota jokaisen Suomalaisen tulisi arvostaa ja miettiä kuinka etuoikeuttaja olemme, kun meillä on upea ja puhdas luonto ympärillämme.

Salon Rotary Klubi valitsi lahjoituskohteeksi Teijon kyläkoulun, mikä on valittu yhdeksi Luontokouluksi Suomessa.

Teijon luontokoulu tarjoaa oppilaille elämyksellistä opetusta kansallispuistoympäristössä. Opetus on opetussuunnitelman mukaista ja tapahtuu koulun lähiluonnossa eli Teijon, Mathildedalin ja Kirjakkalan ruukkikylissä.

Teijon luontokoulu tarjoaa luontopäiviä Teijon koulun lisäksi myös muille yksiköille. Tavoitteena on, että mahdollisimman moni lapsi pääsisi tutustumaan Teijon kansallispuistoon itse kokien ja oppien. Opettajille luontokoulukonsepti antaa eväitä luonto-opetuksen toteutukseen myös oman yksikön ympäristössä.

Lisää Teijon Luontokoulun toiminnasta löytyy tämän linkin takaa www.teijonluontokoulu.fi

Valokuvat: Outi Pihlajoki

Katso lisää vesirepusta www.vesireppu.com