Uudet sivut työnalla 30.7.2013

WP-logoSalon, Perniön ja Uskelan rotaryklubien ja Inner Wheel Salon vanhat Joomla 1.5 -tehdyt kotisivut alkoivat käydä sekä hitaiksi että vanhanaikaisiksi. Siksi olemme avanneet uuden sivuston joka näin alkuvaiheessa on www.rotarysalo.org -sivuston mutta vaihtuu edistyessään www.rotarysalo.fi -sivustoksi syksyn aikana. Tälle sivustolle rakentuu uusi Salon alueen klubien 2013 -mallinen sivusto joka tehdään käyttäystävällisemmällä WordPress -julkaisujärjestelmällä.

Vanhat sivut ovat toiminnassa kunnes siirtymisestä uusille sekä ilmoitetaan klubeissa, että myös vanhoilla nettisivuilla. Sähköpostijärjestelmä tulee pysymaan samana, mutta siirtovaiheessa voi olla viikon katkos. Asiasta tiedotetaan tarkemmin.

Lisätietoja klubien presidenteiltä tai Laakkion Jarilta (Uskelan rk).