Salon Rotaryklubin vaihto-opiskelijan terveiset

Vuoden 2024 ensimmäisessä viikkokokouksessa saimme kuulla oman klubimme vaihto-opiskelijan, yhdysvaltalaisen Hiro Sugatan kuulumisia. Hiron ensimmäisenä hakutoiveena oli päästä vaihtoon Suomeen, sillä hän halusi kokea todellisen, kylmän talven, ja totisesti toive on toteutunut. Pohjois-Kaliforniasta kotoisin oleva Hiro kertoi olleensa iloisesti yllättynyt hyvästä ja kattavasta julkisesta liikenteestä, junalla ja bussilla pääsee kulkemaan eri tavalla, kuin mihin hän on tottunut. Hän nosti myös esille turvallisuuden tunteen, joka täällä vallitsee. Hiro odotti innolla alkavaa kevätlukukautta ja vielä tulossa olevaa Euroopan kiertomatkaa.

Kuvassa Salon Rotaryklubin tuleva presidentti Joonas Jännäri ja vaihto-opiskelija Hiro Sugata