Nuorisovaihto teemana Uskelan klubin viikkokokouksessa to 8.9.2016

Wiebke Schladitz Saksasta.
Akseli Törrönen palasi vaihdosta Ranskasta.

Uskelan Rotaryklubin viikkokokous to 8.9.2016 on omistettu nuorisovaihdolle.

Elokuussa meille saapunut saksalainen vaihtarimme Wiebke ”Wibi” Schladitz kertoo itsestään, perheestään ja kotiseudustaan Niederrosslasta, joka sijaitsee lähellä Weimaria.

Wibin jälkeen heinäkuussa palannut vaihtarimme Akseli Törrönen kertoo kokemuksistaan. Akseli oli vaihdossa Nantesissa Ranskassa elokuusta 2015 heinäkuuhun 2016.

Lopuksi kesävaihtarimme Linda Wallenius ja Venla Lankinen kertovat lyhyesti omista vaihdoistaan. Molemmat olivat kesä-heinäkuussa kesävaihdossa Ranskassa.

Linda Wallenius kesävaihdossa Ranskassa.
Linda Wallenius
Venla Lankinen kesävaihdossa Ranskassa.
Venla Lankinen

Tervetuloa kuulemaan nuorten mielenkiintoisia tarinoita maailmalta. Kokous alkaa Salon Seurahuoneella klo 16:45. Se pyritään päättämään aikataulun mukaan klo 18:00, mutta koska esiintyjiä on monta ja kysyttävää varmasti riittää, on syytä varautua hieman tavallista pidempään kokoukseen.

Terveisin, Torsti

Kiitokset sponsoreillemme:

Vetman sponsoroi Wibin puhelinliittymän 2016-17.
Astrum-auto sponsoroi vaihtarin puhelinliittymän 2015-16.