Salon Rotaryklubi

Jäsenmäärä:

36 jäsentä, joista

4 kunniajäseniä

Vuonna 1948 perustetun 36 jäsenen klubin presidenttinä kaudella 2023-2024 on Timo Hukka ja sihteerinä Jukka Alanko. Kauden 2024-2025 presidenttinä tulee toimimaan Joonas Jännäri.

Klubi kokoontuu Rikalassa, Asemakatu 15 maanantaisin klo 11:45 – 13:00.
Klubiohjelman näet tästä.

Salon Rotaryklubin toiminnan ydintä ovat viikkokokous, kansainvälinen muorisovaihto ja yhteiskunnallinen palvelutoiminta.

Salon Rotaryklubi kokoontuu maanantaisin yhteisen aterian merkeissä. Nyt korona pandemian pitkittyessä viiikkokokoukseen on mahdollista osallistua myös etänä. Viikkokokous on väylä monipuoliseen ja usein oman ammattialan ulkopuoliseen, uuden tiedon saamiseen ja omaksumiseen. Viikkotapaaminen antaa myös mahdollisuuden verkottumiselle ja uusien henkilösuhteiden luomiselle. Salon rotaryklubi pyrkii panostamaan erityisesti viikko-ohjelman ajankohtaisuuteen, monipuolisuuteen ja mielenkiintoisuuteen.

Nuorisovaihto lisää nuorten yhteiskunnallisia valmiuksia sekä kykyä vastata kansainvälisyyden haasteisiin. Salon klubi on vuosittain sekä lähettänyt että vastaanottanut yhden vaihto-oppilaan. Rotaryjärjestö on jo itsessään portti kansainvälisiin suhteisiin niille, jotka ovat kiinnostuneita toimimaan maamme rajoja laajemmissa yhteyksissä.

Salon Rotaryklubin jäsenet ovat mukana yhteiskunnallisessa palvelutoiminnassa sekä osana kansainvälistä Rotaryjärjestön kampanjointia että vuosittain päätettävän oman palveluprojektin puitteissa.

Tervetuloa mukaan joukkoomme!

Harri Leino

Rahastonhoitaja
harri.o.leino (@) gmail.com

Löydät Salon Rotaryklubin Facebookista viereisestä kuvakkeesta.