Kutsu Itsenäisyysjuhlaan

Syyskausi on edennyt vaiheeseen, jossa monet perinteet lähestyvät. Yksi perinne on pitkään ollut Itsenäisyysjuhla Salon Seurun Reserviupseerit ry:n järjestämänä. Monena vuotena myös Rotaryt ovat olleet myös mukana.

5.12.2019 taas järjestetään perinteinen Itsenäisyysjuhla. Koska kyseessä on maamme 102 vuotissynttärit, reserviupseerien ja rotareiden perinne ja vielä Uskelan klubikokousiltakin, niin ehdotan jäsenillemme tilausuutta vapaaehtoiseksi pp-kokoukseksi. Seuraavassa on ohjelma kirjattuna sekä lopussa ladattava pdf-esite.

Terv.
Ari Tiainen, Salon rotatyklubin presidentti
Jari Laakkio, Uskelan rotaryklubin presidentti

KUTSU

Itsenäisyyspäivän aaton juhlaan

Itsenäisyyspäivän aattoillan juhla järjestetään torastaina 5. joulukuuta 2019 klo 18:00.
Juhlapaikkana: Ylhäistentie 2, Salo (Hermannin koulu, ent. Turun AMK)

• klo 18 – Liput saapuvat
  • Avaus, Hannu Pölönen, puheenjohtaja, Salon Seudun Reserviupseerit ry.
  • Juhlapuhe, Lauri Inna, kaupunginjohtaja, Salon kaupunki
  • Juhalillallinen
  • Avoin ohjelma
  • Kakkukahvit
  • Tanssia
  • klo 24 – Maamme

Illalliskortteja á 55,- sisältää illan ohjelman sekä alku- ja pääruoka sekä yksi kaato viiniä. Jälkiruokana kakkukahvit.

Ilmoittautumiset ja mahdolliset pöytävaraukset ottaa vastaan Kari Mahlberg. illalliskortti on lunastattu, kun maksu 55 € on maanataina 25.11. mennessä tlille salon Seudun Reserviupseerit FI36 5410 5040 0050 11. Ilmoita viestikentässä osallistujien nimet.

Pukukoodia: Tumma puku/juhlapuku ja kunniamerkit

Yhteistyössä: Rotaryt, Lottaperinneyhdistys ja muut maanpuolustuhenkiset

Yhteydenotot: Varapuheenjohtaja Kari Mahlberg, 040 5489 780 kari.mahlberg@live.com

Salon Seudun Reserviupseerit ry.

Lataa esite Kutsu_Itsenaisuusjuhla_2019_v2