Salon Rotaryklubin presidentti vaihtui 30.6.2021

Ravintola Rikalaan kokoontui 30.6. 25 henkinen juhlaväki juhlistamaan klubin presidentin vaihdosta. Väistyvä presidentti Kari Ehrnrooth luovutti puheenjohtajan nuija työtä jatkavalle Jari Seikkulalle. Tilaisuudessa pidettiin perinteiset puheet, jossa väistyvä presidentti luotasi mennyttä kautta. Korona on koetellut kovin monia harrastustoimia ja niinpä mekin olimme saaneet siitä osamme. Katse on kuitenkin käännetty jo vahvasti tulevaan kauteen.

Uusi presidentti Jari valotti uuden kauden tapahtumia, joista tärkeimmäksi ja mielenkiitoisemmaksi nousee Gutsy Go hanke, joka toteutetaan yhteistyössä Salon kaupungin kanssa. Siinä nuoret saavat työkaluja rauhan rakentamiseen omassa kotikaupungissaan. Hankkeessa koulut voivat yhdessä nuorten kanssa vahvistaa osallisuutta, luottamusta ja hyvinvointia yhteistoimin. Mielenkiintoinen hanke siis heti kauden alkuun tulossa.

Juhlaväkeä oli viihdyttämässä myös muutama paikallinen artisti, joten heillekin saatiin tarjottua työtilaisuuksia pitkän hiljaiselon jälkeen.